Julavslutning på Ekhamns Gård

fredag 16 december 2022 12:00-14:00, Ekhamns Gård
Talare:

President och medlemmar.

Den 16 december är det dags för Knivsta Rotaryklubb att avrunda året med en julavslutning.

Annie bjuder in oss till Ekhamns gård och det uppskattar vi mycket.Vi samlas 12:00. Förtäringen blir smörgåstårta. Man kan välja på skaldjur eller ost/skinka. Kostnaden är 100 kronor per person. Betalningen skickas via swish till Knivsta Rotaryklubb 123 566 11 60. Ta gärna med er gäster!

Anne-Marie, klubbens egna trubadur kommer att hjälpa oss komma i julstämning genom sång och musik.För att stärka kassan så att vi kan vara generösa med bidrag resten av Rotaryåret kommer vi att genomföra en paketauktion.Vi som är medlemmar skänker paket till auktionen. Paketets värde ska vara minst 100 kr. Förhoppningsvis får vi in en rejäl pott som vi kan göra gott med.

Anmälan till lena@lenafransson.se senast 9 december. Det går också bra att ringa 073-5299097 eller meddela Lena på mötet den 9 december.Kom ihåg att meddela vilken variant av smörgåstårta som ni väljer.

Varmt välkomna hälsar klubbmästaren Lena Fransson.