HENRIK FORSGREN - 10 ÅR I KNIVSTA ROTATARYKLUBB

lördag 17 februari 2024

Vid lunchmötet i Knivsta Rotaryklubb den 16 februari överraskade Henrik Forsgren de 16 närvarande medlemmarna och föredragshållaren med att bjuda på en Rotary-tårta. Anledningen var att Henrik firar 10 år i klubben. Han kom med den 14 februari 2014.

Henrik marscherade snabbt och blev president2016/17. Under 2016 svarade han för ett uppskattat cykelprojekt där klubben samlade in cyklar till välbehövande. 28 användbara cyklar blev resultatet, skänkta av givmilda Knivstabor. Klubbmedlemmarna stod för iordningställandet. Henrik var under sin yrkesverksamhet som tandläkare i Sydtyskland med om ett liknande projekt.

Henrik visar stort engagemang inom Rotary och har en mycket hög närvaro på våra möten. Trots flytten till Uppsala är han kvar i klubben. Han gillar samvaron och uppskattar klubbkänslan.Tack Henrik för en mycket välsmakande tårta och vi är glada att Henrik är kvar i klubben.

Henrik Forsgren med jubileumstårtan.